Thu, May 10

  • 23:05  While a dinner, I just turn on Apple TV and pick a music video from my MacBook. It's Mobb Deep, awsome! Totally I like them. #mobbdeep
  • 22:48  実は、疲れのあまり昼にタバコ買いに行けなかったんです。今も(笑)
  • 22:29  そろそろ疲労でアタマがおかしくなってきたー。だが、本日早朝に疲れのあまりお断りしたお客様にとってはかなり緊急なテレカンをしなければならない。つまり、寝れないってことだ。うへへへー(笑)
  • 21:53  App Store で Free の VirtualDJ Home は簡単でおもしろいですよ
  • 20:51  @NBrocade わたし、来年切れます…  [in reply to NBrocade]
  • 04:15  2 日働き通しで寝てないので、明日は粛々と作業させてください…。金曜はゲストと話せるように。さっき、コール来た件もリスケさせてもらいました。死ぬ(笑)
  • 03:56  @tachibanana3 どうだろうね。続くとは思うけど、定期的に怒濤の日々がやってくるのがこの業界ですから(笑)  [in reply to tachibanana3]
  • 02:10  結局、今日も不眠不休で仕事。晩メシ食った以外は、昨日の夜からずっと働いていた。明日倒れる自信しかないです。
  • 00:55  So I will quit my class to throw my money away. I will be concentrating to make our music, that's all. All set.
  • 00:41  But it's okay, my life is always the same every single day, I don't care about it anymore even if I lose something. Because I did my best.
  • 00:31  It's not easier to make it through, but I've made it somehow by the skin of my teeth. But everybody may not understand at all.
  • 00:19  Finally, I have almost finished my tasks while recovering my fucking machine by using a tablet device from last night...

Powered by twtr2src