Tue, May 01

  • 18:20  今日は資料送っておいて大正解
  • 14:33  昼抜きで作業してたからクラクラするよ(笑)
  • 14:21  昨日の夜と今日はリカバリーでした。なんとか普通に動くようになったので、打ち合わせに向かってます。すでに疲れました…(笑)
  • 12:00  ちなみにボクの iPhone 4 は 16GB しかないので、新しい音楽を聞こうとするたび、入れ替えが必要なのでありました。今回からロスレスにしました。
  • 11:10  RT @tmae: SIerの人で、sshでサーバにログインしたことがないという人が実在したことに戦慄
  • 11:09  RT @BbMobileSupport: **Mobile Ops Update - All systems appear to be stable and Ops will continue to monitor closely.
  • 11:09  RT @BbMobileSupport: **Mobile Ops Update - Services are back up and Ops is stabilizing the environment. There may still be hiccups with ...
  • 11:09  RT @BbMobileSupport: We've noticed an issue with some schools unable to login to the app this morning. Our team is working on it right n ...
  • 11:08  RT @BbMobileSupport: **Mobile Ops Update - Mobile Central and Learn are currently both down and Ops is currently working to resolve the ...
  • 00:04  アルバム買ったせいで目覚めてきた。やろう。何かしら犠牲になったとしてもだ。

Powered by twtr2src